Ο φόρος τελών καθορίζει την αρμοδιότητα και τις αναφορές της δικαστικής περιφέρειας σύμφωνα με τη διεύθυνση του οφειλέτη, προετοιμάζει το μητρώο για την πληρωμή του φόρου, παραγγέλνει και αναγνωρίζει τα αποσπάσματα από την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Εγγραφής του Κράτους, του κτηματολογίου και της χαρτογράφησης, δημιουργεί και καταθέτει την αίτηση για την υποβολή εντολής / την αγωγή στο δικαστήριο ηλεκτρονικά, χρησιμοποιώντας την ψηφιακή υπογραφή. Μετά από αυτό, παρακολουθεί τις δικαστικές διαδικασίες και λαμβάνει τις αποφάσεις που τοποθετεί στην πλατφόρμα και διατηρεί το ιστορικό τους, μετά το οποίο βάζει τον οφειλέτη στο module «διαδικασία εκτέλεσης» για να καταθέσει τα δεδομένα στην Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Δικαστικών Επιμελητών, στην Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Φορολογίας και στις τράπεζες.
Η αυτοματοποιημένη δημιουργία της εντολής, της φόρμας πληρωμής του φόρου τελών: Η κατάθεση της εντολής στο δικαστήριο ηλεκτρονικά, χρησιμοποιώντας την ψηφιακή υπογραφή
Η αυτόματη δημιουργία της δικαστικής απόφασης και της απόφασης έφεσης: Η αυτόματη παρακολούθηση της κατάστασης της εκδοθείσας απόφασης
Η αυτοματοποίηση της διαδικασίας λήψης της εκδοθείσας δικαστικής απόφασης και της αποστολής της στον οφειλέτη: Όλοι οι τύποι χρεών
Ο αυτοματοποιημένος υπολογισμός της ποινής καθυστέρησης: Ο αυτοματοποιημένος υπολογισμός της οφειλής
Το αυτοματοποιημένο σύστημα προετοιμασίας λογιστικής: Η απλοποιημένη επιχειρησιακή διαδικασία
Η εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης και του δικτύου τεχνητών νευρώνων για την άσκηση των α: Η πλήρης αυτοματοποίηση των διαδικασιών
Με τους chatbot μας και τους εικονικούς πράκτορες, οι πελάτες σας θα νιώθουν ότι μιλούν με έναν ειδικό φίλο στην επιχείρησή σας. Αυτά τα έξυπνα εργαλεία είναι πάντα διαθέσιμα για να απαντούν σε ερωτήσεις, να λύνουν προβλήματα και να κάνουν τους πελάτες σας να νιώθουν ότι τους ακούν και τους φροντίζουν.
Βοήθεια στην απόκτηση της πιστοποίησης "OEA" υποστηρίζοντας τις επιχειρήσεις να συγκεντρώσουν τα απαραίτητα έγγραφα και να βελτιώσουν τη διαχείριση κινδύνων τους προκειμένου να διεκδικήσουν αυτήν.
Η ARTIMAS είναι μια πολωνική εταιρεία που ειδικεύεται σε μια γκάμα υπηρεσιών οδικής μεταφοράς μεταξύ Ευρώπης και Ασίας / χωρών της ΚΑΚ και προσφέρει διάφορες επιλογές μεταφοράς: καλυμμένα, κοντέινερ, υπερμεγέθη φορτία, χύδην υλικά και ψυγείο μεταφοράς. Προσφέρουμε ολοκληρωμένες και Express λύσεις αποστολής.
Η ARTIMAS είναι ενεργή στην αγορά από το 2010 και λειτουργεί από την Πολωνία και την Ασία. Στην Πολωνία, μπορείτε να μας βρείτε στη Βαρσοβία, στην Αλεξάνδρουκα, στη Μπιάλα Ποντάλσκα και στο Όλκους.
Είμαστε σε θέση να καλύψουμε όλες τις ανάγκες σας σε μεταφορές και logistics.
Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.
Le dialogue social au sein d’une entreprise ayant des filiales hors de France – et donc des salariés de nationalités différentes – est un exercice de communication délicat.
La négociation au sein d’un CGE nécessite la mise en place d’un véritable partenariat linguistique, domaine dans lequel Alto International possède une longue expérience.
Nos interprètes, traducteurs et techniciens assurent l’organisation complexe de ces événements et garantissent la régularité et la fluidité des échanges entre les différents acteurs, de la Direction aux salariés.
Ένα σημείο επαφής πωλητή πάντα σε ετοιμότητα
Βελτιστοποιήστε τον τζίρο σας (Οι στατιστικές μας δείχνουν μέση αύξηση 5% από το πρώτο έτος).
Οι μελέτες δείχνουν ότι ένα σημαντικό ποσοστό πελατών επιβεβαιώνει περισσότερες αγορές αν ένας σύμβουλος είναι διαθέσιμος γρήγορα για πληροφορίες στα ράφια.
Οι σταθμοί κλήσης μας επιτρέπουν γρήγορη και αποτελεσματική υποστήριξη για τους πελάτες σας.
Οι σταθμοί είναι αυτόνομοι και δεν απαιτούν καλωδίωση, καθιστώντας αυτό το σύστημα εύκολα ενσωματώσιμο στην υποδομή σας.
Ενισχύστε τη σχέση σας με τους πελάτες
Ικανοποιημένοι πελάτες, σε μόνιμη επαφή με τις ομάδες σας
Εγγύτητα και αντίδραση για αυξημένο τζίρο
Μεταφέρετε την πολιτική της επιχείρησής σας και πιστοποιήστε τους πελάτες σας
Αναλύστε, διαχειριστείτε και βελτιστοποιήστε
Ποσοτικές και ποιοτικές στατιστικές που παρέχονται από κάθε σημείο επαφής
Απλότητα και αποτελεσματικότητα
Κινητοί σταθμοί κλήσης για να παρακολουθείτε την εποχικότητα της δραστηριότητάς σας και τις ανάγκες των πελατών σας.
Κλήση στην...
Το σύστημα ISO 27001 προορίζεται για την προστασία όχι μόνο των προσωπικών δεδομένων αλλά και όλων των δεδομένων της επιχείρησης. Επιπλέον, το σύστημα προστατεύει κάθε είδους πληροφορίες σε διάφορες μορφές, συμπεριλαμβανομένων των διαδικτυακών πληροφοριών και των εγγράφων. Το σημαντικό σημείο εδώ είναι η πίστη και η ιδιοκτησία της ανώτερης διοίκησης, καθώς και η συμμετοχή όλων των εργαζομένων.
Στο σύστημα ISO 27001, οι αξιολογήσεις κινδύνου είναι κεντρικής σημασίας. Οι εργασίες αξιολόγησης κινδύνου περιλαμβάνουν μια σειρά δραστηριοτήτων για την αντιμετώπιση, πρόληψη, διαχείριση και μείωση των κινδύνων. Αυτές οι δραστηριότητες πρέπει να είναι βελτιστοποιημένες σύμφωνα με το περιβάλλον κινδύνου και τους στόχους των επιχειρήσεων. Για να παραμείνουν οι αξιολογήσεις κινδύνου αποτελεσματικές, απαιτείται η συνεχής βελτίωση των διαδικασιών.
Η σκάλα σας είναι συχνά η κάρτα επισκεπτών του ακινήτου σας. Μια καθαρή και περιποιημένη σκάλα εκτιμάται πάντα από τους πελάτες, τους ενοικιαστές και τους υπαλλήλους σας και αφήνει μια καλή εντύπωση.
Με εμάς ως έμπειρο συνεργάτη για τον καθαρισμό της σκάλας σας, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε πια για την καθαριότητα της. Το προσωπικό καθαρισμού μας είναι εκπαιδευμένο στη διαχείριση όλων των κοινών δαπέδων, έτσι φροντίζουμε και διατηρούμε το δάπεδο με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Μέσω της επιλογής επαγγελματικών καθαριστικών προϊόντων, εξασφαλίζεται η μακροχρόνια φροντίδα της σκάλας σας.
Διαγνωστική Ακρίβεια: Σε βάθος ανάλυση των βιομηχανικών σας προκλήσεων.
Προσαρμοσμένες Λύσεις: Ανάπτυξη στρατηγικών προσαρμοσμένων στις συγκεκριμένες σας ανάγκες.
Εφαρμογή Εξειδίκευσης: Υλοποίηση προηγμένων λύσεων για την επίλυση σύνθετων προβλημάτων.
Παρακολούθηση και Βελτιστοποίηση: Συνεχής παρακολούθηση και βελτίωση των βιομηχανικών σας διαδικασιών.
Βοήθεια στην Βιομηχανία 4.0: Ενσωμάτωση προηγμένων τεχνολογιών για αυξημένη αποδοτικότητα.
Εκπαίδευση Κατά Παραγγελία: Εκπαίδευση του προσωπικού σας για καλύτερη κατανόηση και χρήση των λύσεων που έχουν εφαρμοστεί.
Με την Προηγμένη Τεχνική Υποστήριξή μας, έχετε έναν αφοσιωμένο συνεργάτη για την επίλυση των πιο σύνθετων βιομηχανικών σας προβλημάτων. Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να συζητήσουμε τις συγκεκριμένες σας προκλήσεις και να ανακαλύψουμε πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε να τις ξεπεράσετε.
Θέστε ρεαλιστικούς στόχους, διατυπώστε τους και μην περιμένετε από τους συνεργάτες σας να διαβάσουν τις σκέψεις σας. Δημιουργήστε μαζί κατευθυντήριες γραμμές και υποστηρίξτε την αυτοαξιολόγηση.
Η KITOMA, η κλιμακούμενη και εύκολα ενσωματώσιμη ολοκληρωμένη λύση για τηλεφωνία βασισμένη σε VoIP, επιτρέπει την καθημερινή επικοινωνία με πελάτες, συνεργάτες και άλλες ενδιαφερόμενες πλευρές με υψηλή ποιότητα ήχου.
Η KITOMA σας παρέχει μια διαισθητική διαχειριστική διεπαφή για τη διαχείριση των λειτουργιών τηλεφωνίας, μέσω της οποίας μπορείτε να διαμορφώσετε εύκολα την εκτενή γκάμα λειτουργιών της εγκατάστασης Asterisk σας. Η λύση είναι ενσωματώσιμη σε υπάρχουσες υπολογιστικές περιβάλλουσες (UCS, AD, LDAP) μέσω ανοιχτών διεπαφών. Χάρη στη χρήση SIP δρομολογητών, η KITOMA είναι αποδοτική και κλιμακούμενη με πολύ ευέλικτη σύνδεση με τον εξωτερικό κόσμο. Μπορείτε να διαχειριστείτε όχι μόνο έναν, αλλά και πολλούς διακομιστές Asterisk μέσω της KITOMA με παγκόσμια ελεγχόμενες ανακοινώσεις ή ενέργειες.
Ο τάπητάς σας θα υποστεί κάποιες φθορές με την πάροδο του χρόνου.
Παρά την προσοχή και τον σχολαστικό καθαρισμό, η βρωμιά, όπως η σκόνη, εναποτίθεται βαθιά στον τάπητα, γεγονός που μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την αποχρωμάτισή του με την πάροδο του χρόνου και τη μείωση της υγιεινής. Άλλες ρυπάνσεις, όπως οι λεκέδες από καφέ, γίνονται αμέσως ορατές και διαταράσσουν την αισθητική συνολική εικόνα του τάπητα.
Σας προτείνουμε, επομένως, να πραγματοποιείτε καθαρισμό του τάπητα σε μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα, βασισμένο σε διάφορες μεθόδους καθαρισμού, όπως ο καθαρισμός με ψεκασμό και εξαγωγή. Εναλλακτικά, ο τάπητας μπορεί να καθαριστεί στο πλαίσιο ενός γενικού καθαρισμού.
Πειραματιστείτε με τη σχέση και την επικοινωνία μέσω πρακτικών και διασκεδαστικών δραστηριοτήτων. Ανακαλύψτε απλά εργαλεία όπως το σχεσιακό μαντήλι. Ευαισθητοποιηθείτε στην προφορική, παρα-προφορική και μη-προφορική επικοινωνία. Αυξήστε τις ικανότητές σας στην ομιλία δημοσίως.